loading...
رایتلود:دانلود همه چی
امیر توحیدی بازدید : 1064 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Mehdi Ahmadvand Full Album

دانلود کاملترین فول آرشیو ، از آهنگ های اجرا شده توسط مهدی احمدوند ، به همراه بیوگرافی مهدی احمدوند :

Mehdi-ahmadvand

دانلود تمامی تک آهنگهای رسمی اجرا شده توسط مهدی احمدوند :

ازم بریدی
دل نشکن
روتو کم کن
الکی
نقاشی
داد بزن
باور
اشتباه
بغض
بگو من کجام
روزای دور از تو
عاشق شدم
ستاره
عشق اول (ورژن دوم)

دانلود کل تک آهنگها در یک فایل زیپ

**********************************************

 

دانلود آلبوم موج منفی :

Mehdi Ahmadvand

موج منفی
یه شاخه گل
غریبونه
التهاب
عمر منی
خیلی دیره
قسم
خیلی دوست دارم یه روز
دیگه دوست ندارم
یه بهونه

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

**********************************************

 

دانلود آلبوم نقطه ضعف :

001 Cover -mehdi ahmadvand
عشق اول
نارفیق
ساعت رفتن
یاد من
نقطه ضعف
خواب پریشون
تنهام نذار
دل بستم
دلم می خواست
یه شاخه گل
دست عمو
دوست دارم
حرف دلم

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

**********************************************

 

دانلود آلبوم خونه غرور :

640
دوست دارم
صاف و ساده
دلواپسی
خونه ی غرور
یار من
بن بست
بی معرفت
بی خیال
دل من
خیال بی کسی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

**********************************************

 

بیوگرافی مهدی احمدوند :

مهدی احمدوند ۲۹ بهمن ۱۳۷۰در شهر کرج متولد و بزرگ شده همین شهر می باشد و اصالتا همدانی با استعداد در موسیقی به طوری که شروع به کار موسیقی او از ۱۴ سالگی و با ویولن بوده . اولین کاری که او ساخت آهنگ ‘خیلی دوست دارم یه روز’ بوده که شعر ، آهنگ سازی و تنظیم کار توسط خودشون انجام شد. اولین کاری که برای شخص دیگری تنظیم کرد آهنگ ‘ تاوان ‘ برای سامان جلیلی بود

و نظرش در مورد سامان جلیلی :

سامان پسر خوب و با استعدادی هست بعضی ها میگن که تنظیم من باعث پیشرفت سامان جلیلی شده اما من همیشه گفتم سامان با هر کسی دیگه ای کار میکرد بازم پیشرفت میکرد چون توانایی بالایی داره و من فقط یک تنظیم معمولی انجام دادم.

خواننده مورد علاقه او استاد شادمهر عقیلی هست. تعداد آهنگهای مهدی احمدوند تا به امروز ۱۵ آهنگ بوده که تمامی شعر و آهنگ و تنظیم با خود مهدی بوده به غیر از آهنگ ‘ یه بهونه ‘ که شعرش برای یکی از دوستانشون بوده

تنظیم آهنگ ها تو استدیوی خونگیش انجام میگیره و شخصا دوست داره یک خواننده خوبی باشه تا اهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد داره آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازش میگیره

خیلی دوست داره که به صورت مجاز کار کنه و خیلی دنبال مجوز بوده اما تا به امروز

نتیجه ای نداشته .

منبع : سایت و وبلاگ رسمی مهدی احمدون

منبع:music98.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 4,047
  • بازدید کلی : 78,385