loading...
رایتلود:دانلود همه چی
امیر توحیدی بازدید : 162 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

سبک این بازی اکشن, نقش آفرینی و استراتژی بوده و بازی از گیم پلی کاملا متفاوت و جالبی پیروی میکند. این بازی به صورت ۱-۴ نفره گروهی Co-Op  قابل اجرا میباشد. شما به عنوان بردگانی هستید که در مدرسه گلادیاتورها آموزش های رزمی را فرا میگیرد, در نهایت شما برای آزادی خود باید موجودات بزرگ و عجیب و غریبی را نابود کنید و به پیروزی برسید. چهار کلاس شخصیت منحصر به فرد با پلی استایل بالا و بسیار متمایز در بازی وجود دارند که باید از آن ها در برابر هیولاها استفاده کنید. حالت بقا آرنا \"Survival Arena Mode\" یکی از حالت های جذاب این بازی است که شما در آرنا قرار میگیرد و باید دشمنان را نابود کنید, این حالت از بخش داستانی بازی کاملا متمایز است, البته سازنده بازی قول حالت های بیشتر را در آینده به گیمر داده است.

 

FORCED PC-iNLAWS

 

 

\"rightload.r98.ir\"

امیر توحیدی بازدید : 371 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

به روزهایی بازگردید که بتمنی وجود نداشته و کنترل شخصیت جوانی با نام بروس وین را در حالی که وی مشغول به عملیات هنرهای رزمی خود می باشد به دست بگیرید. از فضاهای جذاب بازی که شامل جنگل بامبو و معبدی بر فراز کوه می باشد لذت ببرید. این پکیج شامل پوسته هایی از بروی وین و ویجیلانت، چهار نقشه ی مرحله ای و یک سری کامل ماجرایی را شامل می شود. شما می توانید این DLC بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Batman Arkham Origins Initiation PC-RELOADED

\"رایتلود\"

امیر توحیدی بازدید : 185 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

 

Assassin\'s Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 \"/rightload.r98.ir\"

امیر توحیدی بازدید : 153 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Might & Magic X Legacy در سبک سولو و اول شخص RPG کلاسیک می باشد. لشکر خود را ایجاد کنید و به سمت نبردی جذاب و مبارزه با موجودات قدرتمند اسرارآمیز رهبری کنید در حالی که اشیاء گران قدر باستانی را جمع می کنید. در راستای یک سیستم گردشی گیم پلی بازی، به نبرد با موجودات و ارتشداران بپردازید تا دست آوردهای منحصر به فرد را کسب کنید و راه خود را از سیاه چاله های خطرناک پیدا کنید. خود را در عالم ویژه و اسرارآمیز سری بازی های Might & Magic غرق کنید و قوانین جدیدی را تجربه کنید.

Might and Magic X Legacy PC-RELOADED

 

\"Might

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:...

امیر توحیدی بازدید : 134 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه ۲  بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه مرحله های جدید و جذاب تری وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

\"Angry

 

امیر توحیدی بازدید : 152 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC رایتلود

 

 

در بخش زمانی بازی ۴ WRC: FIA World Rally Championship شما باید به فکر زدن رکورد در کوتاه ترین زمان باشید, بازی از آنجایی جذاب میشود که شما رکورد خود را در تابلوهیا جهانی ثبت میکند و با قهرمانان آنلاین مسابقه میدهید. بازی از موتور گرافیکی بسیار خوبی بهره میبرد طوری که تمامی عوامل بصورت واقعی به تصویر کشیده شده اند  همچنین شرکت بلک بین گیم پلی را طوری پایه گذاری کرده که گیمر احساس رانندگی در جاده های بیابانی و جنگلی به وی دست دهد تا بتوانید خود را در اوج سرعت جای راننده اصلی قرار دهد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:...

امیر توحیدی بازدید : 1300 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی، Update 5 and 6-RELOADED به پست اضافه شد|

داستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 4,094
  • بازدید کلی : 78,432